pozostało:
2.5/5 | 2 oceny
Mysz gamingowa MS1023
Mysz gamingowa M1023 jest świetną propozycją dla graczy wymagających precyzji ruchów i wysokiej jakości. Antypoślizgowa nawierzchnia o kształcie plastra miodu sprawia, że mysz idealnie leży w dłoni, dzięki czemu minimalizuje uczucie zmęczenia podczas długiego użytkowania, a możliwość regulacji poziomu DPI, pozwala na dopasowanie odpowiedniej czułości ruchów myszy.
Dostępnych sztuk: 3
Czas wysyłki: 48h robocze, 17 Sie 2022 + czas dostawy
Wszelkie zmiany ustawień wyposażenia proszę zgłaszać w uwagach podczas składania zamówienia lub telefonicznie
Klawiatura, myszka i monitory widoczne na zdjęciach są wyłącznie poglądowe
Akcesoria pokazane na zdjęciach nie zawsze są częścią zestawu i są zależne od wybranych opcji zamówienia.
- Najważniejsze informacje
- Opinie
- Serwis
Najważniejsze informacje

Poprzez zastosowanie podświetlenia typu RGB, mysz zapewnia iluminację aż 16 milionów barw w 10 różnych trybach. Pozwala to na stworzenie niezwykłego klimatu podczas rozgrywki, jeszcze bardziej wspomagając doznania z gry. Mysz gamingowa Havit MS1023 posiada doskonale ergonomiczne kształty, co sprawia, że nie odczujesz zmęczenia nawet podczas wielogodzinnych rozgrywek. Dodatkowo dzięki przyciskom znajdującym się z boku myszki możemy wygodnie i szybko cofać i wracać do stron w przeglądarce.
Dane techniczne i parametry:
- Łączność: Przewodowa
- Sensor: Optyczny
- Rozdzielczość: 800-1600-2400-3200-4800-6400 DPI
- Liczba przycisków: 7
- Interfejs: USB
- Długość przewodu: 1,7 m
- Profil: Praworęczny
- Kolor: Czarny
Opinie
Opinie klientów:
2.5/5 | 2 oceny
1 ocena
0 ocen
0 ocen
0 ocen
0 ocen
Oceń nasz produkt:
Serwis
-
Wysyłka i zwrot
1. Zamówione towary doręczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej w ciągu 1-2 dni roboczych od dnia nadania lub odebrane osobiście w siedzibie firmy.
2. Zamówienie będzie dostarczane na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu. Sklep internetowy https://gamingart.pl nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostarczeniu zamówionego towaru lub realizacji zamówienia, wynikające z podania błędnego lub niedokładnego adresu dostawcy.
3. W chwili otrzymania przesyłki Klient powinien w miarę możliwości sprawdzić w obecności dostawcy paczkę i otrzymany produkt pod kątem ewentualnych uszkodzeń. Wskazane jest, aby w przypadku stwierdzenia uszkodzeń przesyłki lub towaru Klient w miarę możliwości odmówił odbioru przesyłki i w obecności kuriera protokolarnie potwierdził stan przesyłki, co znacznie ułatwi dochodzenie roszczeń reklamacyjnych.
4. Zmiany dotyczące wysyłki lub rezygnacja z zamówienia możliwe są poprzez kontakt ze sklepem pod adresem: kontakt@gamingart.pl.
5. Klient nie może anulować zamówienia, które zostało już wysłane.
6. Do każdego zamówienia Sklep wystawia dowód zakupu: paragon lub fakturę VAT. -
Gwarancja
Firma KRL wooden art udziela gwarancji na produkty naszej firmy na następujących warunkach.
Przedmiotowe warunki gwarancyjne obowiązują, o ile nie pozostają w sprzeczności z właściwym prawem krajowym lub europejskim odnośnie do zapisów gwarancyjnych. Poza niniejszą gwarancją obowiązują ustawowe zapisy dotyczące gwarancji. Zapisy niniejszej gwarancji nie naruszają zapisów ustawowych. Niniejsza gwarancja nie pozbawia Kupującego praw przysługujących mu w myśl zapisów ustawowych dotyczących odstąpienia od Umowy kupna-sprzedaży, nie ogranicza ich ani też nie utrudnia korzystania z nich.
Warunkiem korzystania z gwarancji jest dołączenie przez klienta do urządzenia kopii oryginalnego rachunku. Przy prywatnej sprzedaży produktów marki KRL wooden art osobom trzecim gwarancja może zostać przekazana osobom trzecim, o ile przy sprzedaży przekazany zostanie również oryginalny rachunek. Nie udzielamy gwarancji na towary otrzymane bezpłatnie. Wykonanie świadczeń gwarancyjnych nie skutkuje w przedłużeniu lub odnowieniu czasu obowiązywania gwarancji.
Udzielamy 2 lata gwarancji na biurka , fotele i akcesoria, licząc od dnia zakupu.
Jeżeli w ciągu wyżej wymienionych okresów gwarancyjnych wystąpią wady, które nie wynikają z uszkodzeń wskutek niewłaściwego użytkowania, niewłaściwej obsługi, zmian w urządzeniu przez klienta, ani z elektrycznych lub mechanicznych przeciążeń, a także jeżeli nie podjęto próby naprawy przez klienta lub osobę trzecią, wymienimy lub naprawimy urządzenie według własnego uznania. Jeżeli urządzenie, które jest identyczne pod każdym względem, nie jest już dostępne, jesteśmy uprawnieni do zastąpienia go urządzeniem równoważnym pod względem technicznym. W przypadku, gdy nie będziemy w stanie zrealizować gwarancji w wybrany przez nas sposób, zwrócimy aktualną wartość danego urządzenia. Gwarancja nie dotyczy zmian w oprogramowaniu urządzenia lub zmian w zewnętrznym oprogramowaniu, z którym urządzenie wchodzi w interakcję, jeśli zmiany te zostały dokonane przez inną firmę i są dokonywane po przekazaniu urządzenia użytkownikowi.
W celu realizacji gwarancji prosimy przed wysłaniem wadliwego urządzenia i kopii faktury skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem 531 579 768 lub pisemnie na adres: kontakt@gamingart.pl.
5/5
Aresko - 2022-02-08 10:11:51
Bardzo fajna Myszka0/5
Aresko - 2022-02-08 10:11:48
Bardzo fajna Myszka