Darmowa wysyłka | Czas wysyłki: 48h

Wszelkie zmiany ustawień wyposażenia proszę zgłaszać w uwagach podczas składania zamówienia lub telefonicznie

Klawiatura, myszka i monitory widoczne na zdjęciach są wyłącznie poglądowe

Akcesoria pokazane na zdjęciach nie zawsze są częścią zestawu i są zależne od wybranych opcji zamówienia.

  • Najważniejsze informacje
  • Opinie
  • Serwis

Najważniejsze informacje

Najważniejsze informacje

Dostępne kolory:

  • cały czarny
  • czarno/żółty
  • czarno/szary
  • czarno/jasnoniebieski
  • czarno/biały

Dane techniczne i parametry:

  • Maksymalna wysokość: 126 cm
  • Maksymalna wysokość do podłokietników: 81 cm
  • Minimalna wysokość do podłokietników: 71 cm
  • Regulacja wysokości w zakresie 10 cm
  • Szerokość z podłokietnikami: 67 cm
  • Wysokość oparcia: 76 cm
  • Szerokość oparcia: 54 cm
  • Głębokość siedziska: 44 cm
  • Szerokość siedziska: 50 cm
  • Wysokość siedziska min/max 46/56 cm
  • Szerokość stojaka: 67 cm
  • Kolor: biało-czarny
  • Miękkie podłokietniki
  • Dwie poduszki premium
  • Rozkładane oparcie
  • Kółka kauczukowe - nie rysują paneli
  • Regulacja wysokości, obrotowy 360 stopni
  • Ze względów technologicznych wymiary mogą się różnić 1-4 %


Po dokonaniu zakupu prosimy o wpisanie wybranego koloru w uwagach do zamówienia.

Opinie

Opinie klientów:

rating ocena

0/5 | 0 ocen

rating ocena

0 ocen

rating ocena

0 ocen

rating ocena

0 ocen

rating ocena

0 ocen

rating ocena

0 ocen

Oceń nasz produkt:

Twoja ocena:

1 ocena

Serwis

  • Wysyłka i zwrot

    1. Zamówione towary doręczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej w ciągu 1-2 dni roboczych od dnia nadania lub odebrane osobiście w siedzibie firmy.
    2. Zamówienie będzie dostarczane na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu. Sklep internetowy https://gamingart.pl nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostarczeniu zamówionego towaru lub realizacji zamówienia, wynikające z podania błędnego lub niedokładnego adresu dostawcy.
    3. W chwili otrzymania przesyłki Klient powinien w miarę możliwości sprawdzić w obecności dostawcy paczkę i otrzymany produkt pod kątem ewentualnych uszkodzeń. Wskazane jest, aby w przypadku stwierdzenia uszkodzeń przesyłki lub towaru Klient w miarę możliwości odmówił odbioru przesyłki i w obecności kuriera protokolarnie potwierdził stan przesyłki, co znacznie ułatwi dochodzenie roszczeń reklamacyjnych.
    4. Zmiany dotyczące wysyłki lub rezygnacja z zamówienia możliwe są poprzez kontakt ze sklepem pod adresem: kontakt@gamingart.pl.
    5. Klient nie może anulować zamówienia, które zostało już wysłane.
    6. Do każdego zamówienia Sklep wystawia dowód zakupu: paragon lub fakturę VAT.
  • Gwarancja

    Firma KRL wooden art udziela gwarancji na produkty naszej firmy na następujących warunkach.
    Przedmiotowe warunki gwarancyjne obowiązują, o ile nie pozostają w sprzeczności z właściwym prawem krajowym lub europejskim odnośnie do zapisów gwarancyjnych. Poza niniejszą gwarancją obowiązują ustawowe zapisy dotyczące gwarancji. Zapisy niniejszej gwarancji nie naruszają zapisów ustawowych. Niniejsza gwarancja nie pozbawia Kupującego praw przysługujących mu w myśl zapisów ustawowych dotyczących odstąpienia od Umowy kupna-sprzedaży, nie ogranicza ich ani też nie utrudnia korzystania z nich.

    Warunkiem korzystania z gwarancji jest dołączenie przez klienta do urządzenia kopii oryginalnego rachunku. Przy prywatnej sprzedaży produktów marki KRL wooden art osobom trzecim gwarancja może zostać przekazana osobom trzecim, o ile przy sprzedaży przekazany zostanie również oryginalny rachunek. Nie udzielamy gwarancji na towary otrzymane bezpłatnie. Wykonanie świadczeń gwarancyjnych nie skutkuje w przedłużeniu lub odnowieniu czasu obowiązywania gwarancji.

    Udzielamy 2 lata gwarancji na biurka , fotele i akcesoria, licząc od dnia zakupu.

    Jeżeli w ciągu wyżej wymienionych okresów gwarancyjnych wystąpią wady, które nie wynikają z uszkodzeń wskutek niewłaściwego użytkowania, niewłaściwej obsługi, zmian w urządzeniu przez klienta, ani z elektrycznych lub mechanicznych przeciążeń, a także jeżeli nie podjęto próby naprawy przez klienta lub osobę trzecią, wymienimy lub naprawimy urządzenie według własnego uznania. Jeżeli urządzenie, które jest identyczne pod każdym względem, nie jest już dostępne, jesteśmy uprawnieni do zastąpienia go urządzeniem równoważnym pod względem technicznym. W przypadku, gdy nie będziemy w stanie zrealizować gwarancji w wybrany przez nas sposób, zwrócimy aktualną wartość danego urządzenia. Gwarancja nie dotyczy zmian w oprogramowaniu urządzenia lub zmian w zewnętrznym oprogramowaniu, z którym urządzenie wchodzi w interakcję, jeśli zmiany te zostały dokonane przez inną firmę i są dokonywane po przekazaniu urządzenia użytkownikowi.

    W celu realizacji gwarancji prosimy przed wysłaniem wadliwego urządzenia i kopii faktury skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem 531 579 768 lub pisemnie na adres: kontakt@gamingart.pl.

Polecane produkty

zjedź w dół, aby dowiedzieć się więcej